The end of the world !

21 decembrie 2012
21 mai 2011

Cred ca ati auzit cu totii de faptul ca , mai nou , sfarsitul lumii va veni mai curand decat il asteptam unii dintre noi, si anume pe 21 mai 2011. Un cadou foarte.. special pentru cei care-si sarbatoresc ziua numelui (corect, geamana? :>) Cel mai probabil pe la ora 18, iar 2% din populatie va ateriza direct in Rai, in timp ce 98%, direct in.. iad. Din cate se pare, se face mare tam-tam pe chestia asta, asa ca m-am gandit sa fac o lista cu lucruile pe care am de gand sa le fac pana sambata:

1. Sa scap de raceala asta stupida.
2. Sa-mi iau un (alt) papagal.
3. Sa mananc o suta de inghetate.
4. Sa-i cer indurare sfarsitului lumii sa mai intarzie vreo 2 zile, mai exact sa vina pe 23, ca sa-i zic si eu lu' Mimishor un la multi ani, ca deh, facem si noi 5 luni decand suntem gemene (mda.. :)) )
5. S-o conving pe Dee ca nu e grasa.
6. Sa-i dau lu' Rebe o palma de optimism peste fata (din dragoste vacuto! >:D<)

Cam asta as face eu daca ar venii sfarsitul lumii :))

Voi aveti o lista cu lucrurile pe care sa le faceti inainte sa vina the end of the world? :) 
Daca da, care sunt acele lucruri? 




6 comentarii:

Rallu spunea...

Am lista da' e prea mare!! :))
40 de dorinte mai exact :))
Oricum, liiike!! :*:*

Once Upon a Smile spunea...

@Rallu, thanks :))

Anonim spunea...

Corect, Criss. :>:x
Hai, sfarsituleee, intarzie si tu doua zile. :o3
>:D< Ube ! :x

C.L.M. spunea...

Pai eu vreau sa-l mai amane ca am niste treaba :)) nici nu stiam, eu nu cred in asa ceva:) ce o fi, o fi si cu asta-basta!!! Vorba mamei mele "aci suntem! " :))
Pan' atunci te pup dulce o zi placuta si insanatosire grabnica:*

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

O o oooo!:> Cum sa nu scrii tocmai tu despre asta?!:]] Hello!:))
Eu vreau doar sa te conving sa renunti la "dorinta" aia stupida legata de mine:-":))

Oricum, de-abia asteeeeept!:X::XX:

TED spunea...

sfarsitul lumii va fi atunci cand asiaticii vor inlocui orezul cu painea.